Schade melden
Niemand zit te wachten op motorfietsschade. Wij proberen er dan ook alles aan te doen om de overlast zoveel mogelijk te beperken. Hieronder vertellen we hoe u de schade kunt melden.
Wat te doen bij schade?
- Meld de schade middels het toesturen van een door u ingevuld Europees Schadeformulier en stuur dit zo spoedig mogelijk naar ons op. Dit kan via e-mail en post.
- Neem voor de reparatie contact op met uw dealer uit ons Honda Insurance netwerk. Zij kennen de procedures en nemen contact met ons op. Afhankelijk van de schade schakelen we een expert in om de hoogte van het schadebedrag vast te stellen.
- Als de schade gerepareerd is, stuurt de dealer de reparatienota rechtstreeks naar ons toe.
- Aangezien uw schade is hersteld door / via uw dealer uit het Honda Insurance netwerk heeft u géén eigen risico.
- Verder houden wij u op de hoogte van de voortgang in uw dossier.
Wat te doen bij ruitschade?
- Heeft u alleen windschermschade, bijvoorbeeld door steenslag, dan is het niet nodig om een schadeformulier in te vullen. Neem contact op met uw eigen dealer voor reparatie.
- Alleen bij het vervangen van een windscherm heeft u een beperkt eigen risico van €67,50.
Wat te doen bij technische defecten?
- Voor de reparatie van technische defecten kunt u terecht bij uw eigen dealer. Zij kennen de procedures en nemen contact met ons op.
Contact
Vragen over schade?
Telefoon 010 - 44 77 153
schade@hondainsurance.nl
Postadres
Postbus 849
3000 AV Rotterdam