Veelgestelde vragen
Hieronder vindt u het antwoord op enkele veelgestelde vragen.
Bij éénzijdige schades kunt u het Europees Schadeformulier invullen en opsturen naar Actua, of u kunt telefonisch contact opnemen met de afdeling Schade via telefoonnummer 010-44 77 153. Zorg dan dat u het kenteken van de motor bij de hand heeft.
Bij technische defecten: Neem voor de reparatie contact op met uw eigen motorbedrijf uit het Honda Insurance netwerk. Zij kennen de procedures en nemen contact met ons op.
Daarna doet u aangifte bij de politie en meldt u de diefstal bij Actua. Stuur het bewijs van aangifte mee met het ingevulde Europees Schadeformulier. Wij helpen u dan zo snel mogelijk.
De verlengde garantiedekking vervalt na 10 jaar en/of als de motor ouder wordt dan 120 maanden of de kilometerstand meer bedraagt dan 200.000 kilometer.
Indien bij ingang van de verzekering geen andere door de fabrikant of importeur of dealer/garage verstrekte garantie van kracht is, dan wordt een wachttijd toegepast van 30 dagen, gerekend vanaf de ingangsdatum van de verzekering. Voor meer informatie zie de voorwaarden.